Citat:
Ursprungligen postat av keewa124
Riktigt snyggt! Han tyvärr inte göra något med tipset. 
|
Jag hann inte heller göra ngt tillräckligt vettigt med tipset.
Normalt lägger jag mer fokus på V5 än V64, men det var jackpot i södra delen av landet. Normalt där jag vet mer om hästarna. Följden blev att jag ej kom till att göra reducerat på V5.
Senast på Bollnäs hade jag vinnarspel på 9 Silver Stjärna efter fulltankat intryck vid vinsten i starten innan. Då var den seg och en besvikelse. Det är en "klassisk miss" att inte ge hästen mer än en chans.
Med 5 streck, så hade jag haft råd med den också. Jag var löjligt nära att trycka in några streck till i just det loppet. Dåliga bästatider jmfrt vissa andra hästar på distansen senaste tiden fick mig att ej strecka trots ospelad i %. Hur fel får en travtippare agera? Större anledning att lira ju! Surt!
Det hade varit kul att sitta ensam på V5. 108 rader med spik i första och andra. Hur ofta spelar jag så smått då jag har bra spik och riktig idé? Ikväll naturligtvis...
5 4:or och ett VP-spel gjorde ju en att jag slapp gå lottlös. Fast Surt! Just DEN HÄSTEN EMOT är ju det sista jag som spelare ska låta hända. In i arkivet å kolla, så förstår du vad jag menar med kanonintryck vid senaste vinsten.
Slarvar du straffas du direkt när du tippar trav, en gammal sanning som sällan slår fel.
Gå på intryck är mitt råd. Nya tag!
Trav är trav