PETER UNTERSTEINER
– 1 Sadik America (lopp 2) var lite seg i debuten, men jag hoppas att han går upp i varv med loppet i sig. Han var okej, men inte det där lilla extra. Allt har känts bra efteråt, så jag hoppas att första segern kommer idag istället. Skor runt om och vanlig vagn som senast. Vi kör utan murphy den här gången, för det funkade inget bra med det senast.
– 5 October Kronos (V64-1) var lite seg på Jägersro, men vi hittade inga fel och det har varit normalt efteråt. Så vi provar i vardagskonkurrens och där brukar han ju hävda sig väl. Det blir aluminiumskor för hans del och det var nog länge sedan han gick med skor, så vi får se hur det går. Halvstängt norskt med vita insidor och jänkarvagn som senast.
– 7 Sassafras (V64-3) har fått en träningsperiod och har haft lite småskavanker under tiden. Hon glänser inte i träningen, men känns helt okej, så nu provar vi. Hon fungerade inte riktigt barfota runt om och brukar ofta gå barfota fram. Skor runt om nu tror jag går bra. Sedan blir det halvstängt nu istället för norsk gas när det handlar om autostart. Vanlig vagn som senast.
– 10 Juliana (V64-4) är inte maximalt förberedd för det här, men det var så lockande proposition att jag valde att anmäla. Jag smyger med och hoppas på en hygglig placering. Det är långsökt att hon ska segerstrida och jag ligger lågt. Helstängt huvudlag och vanlig vagn som senast.
– 3 Star Keeper (V64-5) har ju haft lite småskador och har varit borta ett par månader. Han känns helt okej, så nu kör vi igen. Han är svårbedömd, men är mycket tränad inför detta. Helstängt huvudlag och jänkarvagn som senast.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|