Jag tror att vi är överinformerade och har svårt att sålla agnarna från vetet. Eftersom alla nätsidor jagar klick så lägger man upp det så. På "gamla" ATG siten hade man ex samlat all info på en sida. Nu måste man klicka fram tränare efter tränare, web tv efter web tv. Ingen överblick, men ATG kan redovisa stort intresse(klick) för siten etc. Samma på andra siter, Och ofta finns det motsägelsefulla intervjuer. Som späs på direkt från banan där tre, fyra reportrar springer benen av sig och frågar stalltjejer och andra vad dom tror(jag tror alltid på min häst)Jag vet, man kan stänga av, men det är ju inte så det fungerar. Guldinfon kanske finns där.
Jag vet det här för jag för spelstatistik och det har gått sämre de sista åren än tidigare. Jag spelar på ung. samma sätt, men jag drunknar i infon nuförtiden. Overkill. Det är i varje fall väldigt sällan jag får en sådan bra info så att jag kan använda det för ett vinnande spel...
Bäst går det med spelen på franskt trav. Väldigt lite info annat än rank och själv kolla provstarter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|