Ämne: V75 Åby
Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-12, 12:39   #120
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Arazi Boko 5 av 11a i ledningen hur många av dom är barfota?
Torde vara alla då han bara gått 12 starter i hela livet med skor och de flesta av dem från bakspår. Det är sällan någon tillfällighet att man startar en häst 50 gånger i sträck utan skor. Det är för att den är bättre så. Spara strecken till mer spelvärda ekipage.

Om jag tänkte ta med Calvin Borel på ramen gick den idén rätt ner i papperskorgen nu när jag läste Lugauers kommentar. Inte för att jag hade mycket förhoppning för att han skulle få sig ett bra lopp innan, men tänkte att de skulle försöka halvladda lite för att få bra position. Men det verkar inte ens finnas ambitioner och man blickar tydligen längre fram än till det här loppet. Finns inget bättre än en negativ och defensiv kusk för att sabba en hästs vinstchanser. Plockas bort på allt!

- 1 Calvin Borel (V75-7/DD-2) fick spår 1 bakom bilen och man lär backa tillbaka sist. Därifrån måste Calvin göra ett underjobb om man ska nå de främre platserna. Han var bättre senast än när han blev tvåa och toppformen är på ingång. Inga ändringar, kom ihåg att målet är att han ska tävla i Frankrike så snabbt som möjligt. Platschans.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zniper (+11)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat