Ämne: V75 Åby
Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-12, 12:56   #127
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Ledsen, men Arazi Boko förstår jag inte varför han inte är favorit. Tar hand om spets och helt ärligt, vem ska gå upp och pressa? Royal Fighter med vilda Tillman hade jag kunnat tänka mig men tror de tar det lite lugnt med den med tanke på alla knäckarlopp i somras.

Jag tror på 17 första varvet innan alla börjar köra på sista bortre, och då vetifan om de plockar honom. Tycker han ska vara favorit med läget och motstånd i åtanke. Det är helt ärligt rent skit han möter.

En bra häst går bra med (tunna) skor också, dessutom har Arazi verkligen hittat toppformen.
Ja vi får se, men normalt sett blir hästarna både långsammare bakom bilen och i allmänhet och ser inte varför det inte skulle gälla även för Arazi. Förutom vad det gör på hästen så lär det sitta i huvudet på Christopher också, vilket nog är en ännu större faktor. För ska man ladda och hålla upp ledning och inte riktigt tror på det+att det finns open stretch. Då är andra-tredje inner helt plötsligt lika troligt som spets och från någon annan position än spets tror jag verkligen inte att den här vinner några guldlopp med skor.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat