Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Ja vi får se, men normalt sett blir hästarna både långsammare bakom bilen och i allmänhet och ser inte varför det inte skulle gälla även för Arazi. Förutom vad det gör på hästen så lär det sitta i huvudet på Christopher också, vilket nog är en ännu större faktor. För ska man ladda och hålla upp ledning och inte riktigt tror på det+att det finns open stretch. Då är andra-tredje inner helt plötsligt lika troligt som spets och från någon annan position än spets tror jag verkligen inte att den här vinner några guldlopp med skor.
|
Kan hålla med dig på att det inte är bra att det sitter i kusken huvud. Men, vem ska han släppa till? Jag ser verkligen inget alternativ.
DTT - Absolut inte, den var ju stenslagen sist och har fortfarande inte övertygat något vidare hos Untersteiner.
Kadett CD - Nej, nej och åter nej. Fick draghjälp sist och spurtade väl hyfsat, kunde inte rå på Mr Vox för nån starter sedan och får skor på.
On Hold - Kanske, men tror inte det blir läge för detta att hända nån gång i loppet.
Royal Fighter är väl den som jag isåfall skulle kunna tänka mig att Christoffer släpper till, men håller även det som ganska långsökt.
Nä, Arazi i spets och On Hold i ryggen. Sen vinner en av dessa två om ingen annan tävlar långt över förväntan. Det går inte att ta något bakifrån.