Ämne: V75 Åby
Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-12, 13:53   #131
AndyMart

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja vi får se, men normalt sett blir hästarna både långsammare bakom bilen och i allmänhet och ser inte varför det inte skulle gälla även för Arazi. Förutom vad det gör på hästen så lär det sitta i huvudet på Christopher också, vilket nog är en ännu större faktor. För ska man ladda och hålla upp ledning och inte riktigt tror på det+att det finns open stretch. Då är andra-tredje inner helt plötsligt lika troligt som spets och från någon annan position än spets tror jag verkligen inte att den här vinner några guldlopp med skor.
Kan hålla med dig på att det inte är bra att det sitter i kusken huvud. Men, vem ska han släppa till? Jag ser verkligen inget alternativ.

DTT - Absolut inte, den var ju stenslagen sist och har fortfarande inte övertygat något vidare hos Untersteiner.

Kadett CD - Nej, nej och åter nej. Fick draghjälp sist och spurtade väl hyfsat, kunde inte rå på Mr Vox för nån starter sedan och får skor på.

On Hold - Kanske, men tror inte det blir läge för detta att hända nån gång i loppet.

Royal Fighter är väl den som jag isåfall skulle kunna tänka mig att Christoffer släpper till, men håller även det som ganska långsökt.

Nä, Arazi i spets och On Hold i ryggen. Sen vinner en av dessa två om ingen annan tävlar långt över förväntan. Det går inte att ta något bakifrån.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat