Ämne: V75 Åby
Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-12, 23:36   #298
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Vore intressant att höra Stekels och andras kommentarer till favoriten Ni Talar Bra Latins insats idag. Jag hävdade, att tränarbytet från Petri Puro till Södervall/Brindeborg var från elitserien till division 7. Men vad tycker ni?
Hävdar fortfarande att det är en grov överdrift du for med där (Elitserien till div 2 kan jag däremot köpa), och att man även om man byter till en sämre tränare normalt inte tappar något speciellt om det sker kort tid innan start. Oavsett var man flyttar den är det minst lika vanligt att hästen tänder till pga miljöombytet. Om hästen stått en månad eller mer hos Södervall är det en helt annan femma såklart. Så förstod jag det som att det kanske till stor del fortfarande är Brindeborg som ansvarar för hästens träning och skötsel och då borde inte Södervalls eventuella oduglighet göra så stor skillnad heller.

Något stod ju inte rätt till med kusen, så mycket kan vi ju konstatera efter loppet iallafall.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat