Citat:
Ursprungligen postat av Espo
Han har ju suttit själv med 55miljoner, så han är antagligen vassare än dig. Att han återigen var nära idag visar väl att han har något när det gäller att ta hem de stora pengarna! Jag brukar lyssna på hans snack precis som många andras. Om jag håller med eller ej är en helt annan sak. Går på mitt egna, men skadar aldrig att höra andra duktiga spelares argument.
|
Espo...
Det finns många som är duktiga på att tippa. Några av dessa personer har lyckats få till det fullt ut när det har vankats V75. Må så vara.
Saken är att det skrivs om denna pokerspelare, som om att alla vet vem det är.
Det är det ena. (Varför inte skapa en tråd för alla som vill tippa precis som "Chrille"?)
För det andra. När en signatur sedan uttrycker att jag är en av flera som ska tacka denna Chrille, för att jag streckat rätt i ett lopp, så får väl signaturen tåla svar på tal? Gnäll, nä bekräftan på att så ej var fallet.
Tipparna på Travnet är vassa. Om du nu letar efter travtippare som har välgrundade analyser och som jag följt. Jag vet ingenting om hur denna "Chrille" brukar tippa. Därför ska ingen heller uttrycka sig som om att jag har denna person att tacka för att jag streckat rätt i en avdelning.
Varför du sedan ska behöva lägga in en kommentar om att pokerspelaren är vassare än mig eller någon annan signatur på forumet vad det gäller analys av travlopp är ju bara sorgligt och lågt.