Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-24, 22:15   #357
Luckystrike
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NikoBellic Visa inlägg
Satt också och kollade på detta liret men Jankovic har ju en förkrossande statistik H2H och detta är ett fall av vad Bondarenko gör bra gör Jankovic ännu bättre. Det passar nog Jankovic lite bättre att möta sin spegelbild.

Over and out.
Eller så gör det inte det ? Om Jankovic är i form, så är svaret ja, men om hon inte är det så blir detta fort väldigt jämnt. Det beror väldigt mycket på hur bra serbiskan spelar imorgon, men av vad hon visat upp hitills är jag säker på att hon får svårt, om hon inte höjer sig mot Bondarenko. Ukrainskan missar väldigt lite så Jankovic måste helt klart spela bra.

Vad gäller H2H-statistiken, så bryr jag mig inte särskillt mycket om den ärligt talat. Vad som hände för flera år sedan tycker jag inte är särskillt relevant då många av mötena kommer från 07/08 då Jankovic var världsetta och världstvåa, den klassen håller hon inte för tillfället. Det är alldeles uppenbart om du sett hennes två senaste matcher.

Dessutom står de 1-1 i inbördes mellan de två i år, och senaste de möttes för en månad sedan var det väldigt jämnt. I Australien krossade Bondarenko Jankovic fullständigt. Så förstår inte vad du vill ha sagt riktigt.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat