Citat:
Ursprungligen postat av lokatten
Varför kan man inte ha en 15 år gammal hemsida? Om den fungerar på ett strålande bra sätt och folk är jättenöjda med den och absolut inte vill veta av någon risig, krånglig, flamsig och dum ersättning?
Som är helt omöjlig och bara väcker ilska. Spelar minimalt för inga pengar så att jag hoppar av gör varken till eller från för ATG. Men för mig betyder det att dom har tagit ifrån mig ett nöje. Det gillar inte jag, retar mig på det hela tiden när jag vill spela och inte orkar krångla med nya ATG.   
|
Funkar säkert jättebra att behålla det gamla som funkar om man bara är intresserad av att underhålla det befintliga klientelet. Vill man marknadsföra sig mot yngre grupper så måste man däremot satsa på nytt och fräscht. Ungdomar är snabba på att kasta sånt dom tycker känns omodernt på soptippen. Förstod inte vitsen med VR spel då det lanserades, men vid närmare eftertanke tycker jag det var genialt. Kan mycket väl tänka mig att yngre personer kan lockas till att prova på detta och på så sätt även få upp ögonen för den riktiga travsporten.