Ämne: V75 Åby
Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-13, 20:10   #344
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Alternativet till utveckling är avveckling. Och att göra något är bättre än att göra inget. Felval lär man sig av. Det får man förutsätta att även de som styr ATG gör, även om de är dömda som obotligt efterblivna av 90% av alla skribenter här inne. Jag hatade också nya sidan i början och bojkottade eftersom den inte fungerade, men nu går det ju bättre. Hatade "gamla nya sidan" också i början även om den då inte var så buggig. Men det var ju för att jag var tvungen att lära om. Det får man ju hacka i sig helt enkelt eller ge fan i att spela över nätet. Och jag vill höra exempel om ni känner någon som slutat spela helt pga den nya sidan. Många tomma tunnor som skramlar om att de ska sluta spela eller "alla jag känner kommer sluta spela" eller vad det nu är. Men i verkligheten ser det annorlunda ut, annars hade väl omsättningen dalat nu eller räknar jag tokigt?

Att släcka allt det gamla var inget klokt val sett i efterhand, men det är ju lika lätt att säga i efterhand som det är lätt i efterhand att säga att Bergshults Leffe skulle vinna silver. Nåja kanske lite överdrivet, Leffe var ju "omöjlig" och att det skulle bli problem med ATGs nya sida stod väl i 1.10. Men ändå. Och vi har ju inte all fakta, kanske var det förbaskat dyrt att köra alla tre sidorna parallellt. Och förr eller senare måste ju de som kramat classic-sidan mest släppa den sargen och lära sig åka skridskor på bana med nyare teknik.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat