Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-14, 16:44   #14
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Överskatta inte Chipperoo. Ytterst begränsad häst som lär vara mycket stum till slut. Lyfter istället fram L'Dees Maggiesbest som går ner i klass och ska vara favorit i detta gäng. Gör alltid gedigna lopp och står på tur för seger, och nu är det dags utan för mycket strul på vägen. Tål utan tvekan en tredjerepa sista 700. Spikförslag.
Haller med om att Chipperoo inte är speciellt märkvärdig, men det behöver man inte vara heller om man far spets lätt och ska sprinta 1600. Han är garanterat mer spelvärd än bade Cashier och Maggie iallafall. Att Maggie ska ha bättre chans än Cashier haller jag däremot med dig om!

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Håller med dig totalt. Över 60 % på Run Ceasar Run är helt obefogat, hästen är bra men nu hårdnar motståndet och helt ärligt kan jag inte påstå att jag blivit ruskigt imponerad av hästen än. Har Flemming Che Guevara i ordning är det åtminstone 15-20 % vinstchans, och kanske mer. Den mest spelvärda i loppet!
Alla utom nagra chanslösa är spelvärda skulle jag nästan säga pga det brutala överspelet pa favoriten. Dragalaga som är snabb ut och har bra läge är ocksa bättre än strecken. Dolce nu mindre spelad än Flemmings. Maste vara den mest spelvärda om det star sig.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat