Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-15, 20:12   #40
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Fattar inte varför alla gnällde på Tess, hon var duktig som programledare och det grannaste jag sett i travsammanhang sen Adam var länsman. Det är väl ändå bisittarna/experterna som ska stå för expertisen, inte programledaren. Tyckte hon skötte sändningarna på ett sakligt och professionellt sätt.
Exakt! De är inte där för att kunna trav. Nu när jag kollade om jag hade rätt om tomtom (vilket jag ju hade såklart) ser jag att han kanske missförstått eftersom han faktiskt ger cred till några kvinnor i sina kommentarer. Men tonen är fan riktigt förkastlig...

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Oj, där kom det som ett brev på posten en kommentar som illustrerade min poäng. Spelar nog ingen roll vilken tjej de satt där, du hade klagat ändå. Letar jag i historiken hittar man säkert ett ton skit du slängt på Tess när hon satt där. Själv fattar jag inte vad killarna som sitter i den rollen är så mycket bättre på?
Citat:
Jo, givetvis kan han det, Tess är ju så patetisk så det finns bara inte
Citat:
Tess Uhlander för fan, skaffa dig ett jobb som du klarar av så att vi som gillar trav slipper höra ditt meningslösa pladder och inlärda floskler
Citat:
Nån klok person som kan förklara vad bimbon Tess Uhlander tillför i studion??? Ja, mer än möjligen nåt snyggt att titta på för de övriga som jobbar i sändningen
Citat:
Jo, vacker att titta på kanske, för övrigt tillför hon knappast något, bara ytterligare en i raden av alla bimbos som Kanal försöker få in i sändningarna i nån sort missriktad jämställdhetsiver. Men man får väl vara glad så länge vi slipper Eva Idemar, det sämsta som någonsin har förekommit i en travstudio.
Det har ju funnits ett par duktiga tjejer, bl.a. Paula, även Åsa Elmroth är helt ok. Men dom får väl inga uppdrag längre när man har hittat nya " profiler" . Om de kan något om trav verkar vara det minst intressanta när man castade....
Citat:
Vilken tur, så nu har hon givetvis svaren på hur alla loppen kommer att sluta. Underbart att man fiskar fram såna travorakel hos kanal 75......

Edit: Ser att Trav 365 redan har utsett henne till "Trav-TV:s nya stjärnskott.
Här kommer ett litet smakprov:" – Jag har suttit och slagit på hästarna och kollat lopp i arkivet, en del är streckade men en del sticker också ut. Jag vet inte om det är jag som är dum i huvudet, eller om jag hittar bra skrällar."

Hoppas att hon inte vill att vi ska svara på den frågan utan att den var retorisk.......

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat