Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-16, 17:09   #17
AndyMart

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ser ut som en ruskigt svar omgang, men det är ju trots allt ganska fa hästar i manga lopp. Bort med nagra chanslösa, 2-3 favoriter och minst tva under 10% sa sitter den idag tror jag. Men jag saknar riktigt bra idéer i nuläget, kanske star över trots jackpott. Romeus ser spontant ut att vara en väldigt spelvärd spik, det är väl det som sticker ut tycker jag.
Lite av mina idéer, kanske vill du ta del av dessa om du inte hittar något.

Rina Chen Hai - Bra med framspår, favoriten är alldeles för mycket spelad, van riktigt tufft motstånd, gått bra på Jägersro och i övriga Sverige tidigare, lopp i kroppen. Spelvärd!

McSpirit - Riktigt bra tvååring, inte behövt tömma sig någonting och har en riktigt härlig utvecklingskurva som pekar spikrakt uppåt, mycket bra intryck i dels lopp men också provlopp på Jägersro 26/11 då han plockar ner Grandic som är mycket mer rutinerad hur enkelt som helst till slut. Andra ytter, rygg på Deimos Racing, och förbi de till slut? Idé!

Lavendel Girl - Kolla hur förbättrad hon var senast! Johnny och hans egna bike igen och sitter bra på det direkt. Favoriten vann i ett riktigt skräpgäng senast och vinner inte om de inte låter henne komma till spets och ligga där i lågt tempo. Förhoppningsvis svarar Peter med Staro Inlines, då tror jag Johnny kan svepa förbi de till slut. Idé!

Vivo Per Lei - Ruggigt vass på Jägers, inte helt otänkbart att Johnny hittar spets (riktig toppchans i så fall) då han är snabb ut från volten. Står bra inne i loppet och där är ingen konkurrent som riktigt imponerat. Ja, Shogun DK men där är det ju spår 5 och Pilenberg själv som kör.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat