Ämne: TonyBet
Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-16, 22:09   #32
Slurf
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lasthope Visa inlägg
Den kom även för mig, men jag fick sitta ifred ett tag och bonusen klarade också jag utan några problem.

Annars kan jag rekommendera att spela på basket på Tonybet. Jag lyckades göra några hundra Euros före jag först blev limiterad till €40 (meningslös limitering då jag som mest bettade €15), sedan efter några dagar till €2. Då cashade jag slutgiltigt ut - gangstersite alltså, som alla övriga som kastar ut hederliga spelare med ärliga avsikter. Såvitt jag förstår - efter att ha blivit limiterad på 5 siter under min kortvariga karriär - är att blott Pinnacle framstår som en hederlig bookmaker.
Ja, jag vill även slå ett slag för SBOBET. Pinnacle och SBOBET erbjuder möjligheten att välja SEK som valuta, till skillnad från många av de övriga bolagen som inte limiterar så lätt.

Det är egentligen ganska få spelbolag som jag har haft stora problem med och det finns bolag jag kan tala gott om trots att jag är limiterad där, Bet365 är ett av dem. Pinnacle är dock betydligt mer genomgående professionella i sitt agerande än de flesta andra bolag, uppenbart felsatta odds voidas INNAN SPELSTOPP, till skillnad från t ex 888sport som först släpper in mer spel genom att manuellt godkänna min extra efterfrågade insats och sedan i efterhand kommer och voidar spelet trots att det legat ute i flera dagar med endast en mindre korrigering av oddsen i samband med mina spel. Jag kan i princip sätta mitt liv på att det inte hade blivit voidat vid förlust.

Jag har nog aldrig under alla år i ett enda avseende haft någonting att anmärka på vad gäller Pinnacles agerande i någon fråga och läser man i tråden här på Sharps så hittar man fullt av klagomål mot andra bolag, men så gott som aldrig mot Pinnacle.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lasthope (+10)

Senast redigerad av Slurf den 2015-12-16 klockan 22:11.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat