Ämne: TonyBet
Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-16, 23:48   #33
lasthope
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 16
Sharp$: 63
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Ja, jag vill även slå ett slag för SBOBET. Pinnacle och SBOBET erbjuder möjligheten att välja SEK som valuta, till skillnad från många av de övriga bolagen som inte limiterar så lätt.

Det är egentligen ganska få spelbolag som jag har haft stora problem med och det finns bolag jag kan tala gott om trots att jag är limiterad där, Bet365 är ett av dem. Pinnacle är dock betydligt mer genomgående professionella i sitt agerande än de flesta andra bolag, uppenbart felsatta odds voidas INNAN SPELSTOPP, till skillnad från t ex 888sport som först släpper in mer spel genom att manuellt godkänna min extra efterfrågade insats och sedan i efterhand kommer och voidar spelet trots att det legat ute i flera dagar med endast en mindre korrigering av oddsen i samband med mina spel. Jag kan i princip sätta mitt liv på att det inte hade blivit voidat vid förlust.

Jag har nog aldrig under alla år i ett enda avseende haft någonting att anmärka på vad gäller Pinnacles agerande i någon fråga och läser man i tråden här på Sharps så hittar man fullt av klagomål mot andra bolag, men så gott som aldrig mot Pinnacle.

På B365 fick jag sitta kvar ganska länge före det "berömda" emailet kom där det beklagades att de måste sänka limiten rejält efter en granskning av mitt spelande.

Som jag ser det går det inte att tala väl om bookmakers som vägrar ta emot bet på lika villkor bara med den grunden att spelaren vinner. Detta strider mot bolagens egen princip, som handlar om att sälja in chansen om att vinna - men när man vinner, då är man inte välkommen. Hur absurt är detta och hur bedrägligt är det inte?

All reklam från bookmakers är således bedräglig och torde bryta mot marknadsföringslagstiftningen (vissa problem med jurisdiktionen kanske..) och de borde polisanmälas, gripas, förhöras och ställas inför rätta. Undantagen är sådan reklam som säger att ni är "välkommen att spela bara ni inte vinner", men konstigt nog har jag aldrig sett sådan reklam utan bara reklam som saluför drömmen om guld och gröna sköna skogar.

Endast bookmakers som behandlar alla kunder lika, har existensberättigande. Om de gör förlust hos vissa kunder, well, det får de acceptera och bli bättre på att sätta oddsen. Pinnacle gör nog inga förluster på sin affärsidé, men bolaget är väldigt bra på att just sätta oddsen.

Sedan finns ju oddsbörserna och dessa har ju inga problem med att acceptera vilka bet eller bokningar som helst från vem som helst och det är där man hamnar till slut.

Sorry...blev lite off-topic, men iofs, Tonybet limiterar ju också och det skall förstås framgå för den som läser tråden. Således: öppna gärna konto hos Tonybet, försök ha en strategi för att inte bli limiterad under bonusperioden. Jag föreslår som sagts att ni drar fördel av oddsen som sätts på basketen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+25)
lasthope är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat