Jag antar att du redan gjort ditt Skrill-konto då detta inlägget är något gammalt. Jag har mitt i Euro (då de flesta spelbolag har denna valutan) men dom har numera ökat sin valutaväxlingsavgift på mina kortutbetalningar. Och jag har ca 2,000 per varannan eller var tredje dag som jag kan göra uttagen. Lite dåligt av Skrill tycker jag (som gett mig en del gråa hår). Dessutom måste jag numera alltid sätta in kortet flera gånger i automaten innan jag kan ta ut pengar. Lite oproffsigt känns det som. NETELLER känns som en säkrare lösning än Skrill.
Vill även varna för att det ofta skickas ut fuskEmail från bedragare gällande Skrill. Mailen påminner väldigt mycket om riktiga Skrill-mail så det är svårt att se skillnad mot dom riktiga skrill-mail men dom är via-adresser) och är INTE från Skrill. Klickar man på dessa fejk-mail så får man sina konton länsade (men det vet väl de flesta här). Jag klickar därför aldrig på några mail från Skrill (även om det är från dom). Skriver alltid in skrill.com i adressfältet.
Var även noga med att alltid använda samma ip-adress med Skrill, speciellt vid penga-överföringar. Dom hakar upp sig på ip-adresser och kan annars låsa (stänga) ditt konto.
MVH
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|