Ämne: V65 Solvalla
Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-18, 12:03   #13
Fidus

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
avd-1) 5 Ekavir känns som en klaring.
avd-2) inget som sticker ut......
avd-3) 3 Ida Avant spetsar för att bomba runt, 4 Digger Lord utanpå och trycker och 5 Don Di Quattro kommer som en virvelvind i avslutningen.
avd-4) 3 Dimitri känns som en klaring.
avd-5) 6 Florana känns kul, även de båda bear-hästarna.
avd-6) Utdragen körning mellan 2 och 3 bäddar för bakspårshästarna 11,12,13.
I: 5 Ekavir tror jag med på.

II: 1 Hot Lady Andover hade jag härlig tvilling på den 18/11, efter att Widman uppmärksammat värmningen. Inget klassgäng idag heller, rolig chansspik? Bra spurt vid 6:e-platsen senast!

III: 3, 4, 5, 8, 12, jag ska kanske ha några till.

IV: Får höra mer om tysken, nr 3 i TV:n. Verkar den klar blir det min 3:e spik. Blir ett gäng vid gardering: 1, 7...nr 10 Quite Windy har jag alltid gillat och vid gardering ska den med till 1%.(Kolla loppet den 17/4 i arkivet. Stred härligt mot bra häster!)

V: 3 Bella Beluga har ju periodvis tillhört årgångstoppen i sin kull bland stona och ska vara mycket tippad, klassen i gänget? Har gjort rejäla lopp med skor.
4 Bear Dream och 6 Florana G är bra spurtare, sådana gillar jag. Nr 1 Bear Glide har ju ett bra spår och var riktigt bra vid vinsten. 10 Caddie Ivory kommer ju att vinna ngn gång. 5 streck för min del.

VI: 8 Ellie Joli är nämnd i tråden. En häst jag jagat sedan debuten med Söderqvist. När ska segern komma? Plockas med idag igen.
Nr 6 Fourteenosix är en maffig modell! Stora kliv till slut som tvåa näst senast och mitt förstaval. Banan sög duktigt senast och Goopens nya träning var riktigt vass, så inget att säg om förlusten då. Åtminstone dessa två ska med på min bong. Spik på nr 6 känns lockande dock...

Senast redigerad av Fidus den 2015-12-18 klockan 12:06. Anledning: Eriks i III:e in och startnr på Caddie i V:e
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat