Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-18, 22:13   #109
the chef

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tar WSOF spelen här också:

Ogiltigt spel-ID: 2964601

¨
Perralt har blivit gammal och är en riktigt brawler utan teknink som satsar allt på kraft i slagduellerna. Hna har ingen vidare kondition och trots hyffsad brottning är det något han använder allt för sällan. Han har mycket erfarenhet och för några år sedan rankade jag honom högt men han har nu börjat att gå ned sig.
Moraes är en talang som kan förbättra sin BJJ men stående är han riktigt bra. Mot Perralta som gillar att brawla ska Moraes vinna

Ogiltigt spel-ID: 2966515

Jake Heun tränar met ATT och r helt ok figher bra tryck i nävarna och helt ok chokes. Han är på en helt anann nivå än sin motståndare här. Williams har inte mött något motstånf att tala om och det lilla jag sett av honom imponerar han ingenstans.

Ogiltigt spel-ID: 2966511

Josh ör en bra fighter som var med i TUF för några säsonger sedan där han dock var ganska tråkig och förlorade tillslut mot Michael Wootten om jag kommer ihåg rätt. Han har dock utvecklats sedan dess och gått matcher mot bra mptstånd. Hans stående ser bättre ut och han hotar nu även med sub från marken.
Magomedov är visserligen obesegrad me ngår man igenom hans record har han bara mött sopor, Hill som mött bättre motstånd och bra overall till över 2.0 måste testas.

Senast redigerad av the chef den 2015-12-19 klockan 08:29.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat