Ämne: V75 Mantorp
Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-19, 13:22   #83
KalleKlut

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18399
Standard

Känslan säger >50k idag. Tycker det finns bra värde i att gadda omgångens två största.

Avd1. Uselt guldlopp där Uffe bör ha bra chans att knapra in på Goopen vad gäller vinster.
Uffe borde försöka följa Goldomaster som tar sig till spets och sen släpper till AOL? På så vis bör Narold Vox få 2a/3e utvändigt när allt lagt sig. Ingen fördel att gå i andraspår på 2640m men han borde kunna lägga in slutstöten och vinna ändå.
9

Avd2. Mycket möjligt att Veijo får överta och därmed är väl det loppet över.. Men jag kommer gardera friskt med tanke på eventuellt svar från invändiga och då är 60% på tok för mkt för en häst som presterar klart bäst i ledningen.
7,5,2,1,6,11 och eventuellt 10,15

Avd3. Ett på förhand öppet lopp för mig men här måste det sparas in på streck.. Hoppas att Marie hittar till spets (ganska långsökt) och att Marcus hamnar bra till i andra spår.
Låser på 5,6

Avd4. Ratar favoriten helt och håller tummen för att Uffes går felfritt. Litar inte fullt ut på det så det får bli några med form från tillägg.
2,11,10,7

Avd5. Bestämde mig redan i måndags att här finns omgångens spik i 4 Global Runaway. räknar med lite körning här och det profiterar Peter U mest på.
4

Avd6. Det kan bli så att Seedorf OMF blir den 3e!? 4-åringen att vinna brons i år. Mkt talar väl för det. Men inte om jag finge bestämma..
6,9,4,5,2

Avd7. Blev lite imponerad över Beppe AMs seger på Romme men insåg i samma stund att det var ett uselt lopp med en för dagen usel Daydream Rapida i spets. Här blir det massgardering.
1,2,3,4,5,6,7,10

Lycka till gott folk!
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat