Ämne: V75 Mantorp
Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-19, 14:22   #84
crossbow

crossbows avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 8840
Standard

Senaste nytt Från Trav Ronden

(14:00) - 9 Narold Vox (V75-1) möter ett sällskap han normalt sett ska vara med och tampas med, säger Krister Jakobsson.

(14:00) 9 Empress Brodda (V75-2) ska eventuellt gå i jänkarvagn för första gången.

(14:00) - 6 Countrygirl Ås (V75-3) var visserligen tempogynnad senast, men rundade ändå samtliga utan bekymmer och var helt oberörd efteråt, säger Marie Nilsson.

(14:00) - 12 Valeur (V75-5) tycker jag ska ha bra chans trots spår tolv, säger Peter G Norman.

(14:00) - 6 Seedorf O.M.F. (V75-6) är lite beroende av hur banan kommer vara. Den behöver inte vara ett dansgolv, men det är inte gynnsamt för min häst om det blir för lös, säger Stig H Johansson.

V75-1
Skotvånget gör att 3 Bear Dancer och 4 Aristocat Boko måste ändra sin balans till skor runt om.

1 Goldomaster ska eventuellt gå med helstängt huvudlag.

8 Art On Line blev pigg när han tävlade med helstängt huvudlag för första gången senast, så nu blir det återigen öppet dito.

- 9 Narold Vox möter ett sällskap han normalt sett ska vara med och tampas med, säger Krister Jakobsson.

V75-2
Skotvånget gör att 1 Blackmagicwoman Ås, 4 Caddie Jasmina, 10 Seducedbyaface, 13 Flirting Girl, 14 Montana Vox och 15 Joy Ribb måste gå med skor runt om.

9 Empress Brodda ska eventuellt gå i jänkarvagn för första gången.

11 Kay Adams ska tävla med norskt huvudlag. Örjan Kihlström kör hästen för första gången.

12 Clumsy Lazy Louse ska gå med helstängt huvudlag och jänkarvagn.

V75-3
Skotvånget gör att 7 Dream Trotter och 12 Versailles måste tävla med skor runt om.

3 Flash Oak ska tävla i jänkarvagn.

- 6 Countrygirl Ås var visserligen tempogynnad senast, men rundade ändå samtliga utan bekymmer och var helt oberörd efteråt, säger Marie Nilsson.

V75-4
6 Karate Kate ska eventuellt tävla med helstängt huvudlag.

8 Proserpine måste, på grund av skotvånget, tävla med skor runt om.

V75-5
2 Nightingale Face ska tävla utan huva och eventuellt med rycktussar.

5 Tjacko Zaz måste gå med skor runt om.

8 Going Popp ska tävla med jänkarvagn.

- 12 Valeur tycker jag ska ha bra chans trots spår tolv, säger Peter G Norman.

V75-6
4 Diggers Elias ska tävla med skor och eventuellt i jänkarvagn.

- 6 Seedorf O.M.F. är lite beroende av hur banan kommer vara. Den behöver inte vara ett dansgolv, men det är inte gynnsamt för min häst om det blir för lös, säger Stig H Johansson.

11 Raggamuffin måste tävla med skor runt om.

V75-7
1 Bison Spiro körs av Jorma Kontio för första gången.

4 Nose Gear ska tävla i jänkarvagn.

7 King Sir Kir ska eventuellt tävla med norskt huvudlag.

12 Ågårds Mats har fått omlagd träning inför det här. Han måste tävla med skor runt om nu.
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat