Tjena, har tänkt att ändra inriktning på detta bolag. Min grundtanke när jag startade detta bolag var att enbart spela på shl och vid extrapengar. Anledning till att jag enbart vill spela på shl var att jag har byggt upp en "statistikbank" där och har mer parametrar att beakta tillskillnad när vi spelar på ex bandy då jag enbart kan beakta skillnaden mellan streck% hos svenska folket vs oddsmarknaden. Nackdelen när man spelar omgångar utan tillgång till statistiken är att det blir svårare att veta vilka matcher vi bör gå kort i och vilka vi kan slaska i, nu blir det bara mellanmjölk av allting.
Min tanke är nu spela alla shl-omgångar där jag finner ett spelvärde, oavsett rullpott eller ej. Jag vill tro att det finns spelvärde i omgångar som även ej omfattas av rullpott, då det troligtvis är fler "småspelare" i dessa omgångar som kan ses som döda pengar där vi kan få bra betalt vid ett udda tecken. Undantag sker där det är extrapengar om 500K eller mer.
Hoppas alla är med på den nya inriktningen, annars får ni gärna meddela så jagar jag ersättare. OBS, blir iaf spel imorgon!
Må väl!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|