Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-23, 22:43   #157
Wolfman

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2224
Standard

Efteranal-ysen.

1. Årets värsta kommunalare? Alla spelare som gick in under de sista timmarna spikade och gjorde den till favorit!! Statistik-Jens brukar påpeka att strecken förändras de sista timmarna inför start på V75 när de riktiga spelarna går in. I det här fallet antar jag att det var 'vissa' storspelare/robotar med flersystem...? Spelkollektivet kan bara inte ha uppfattat detta under timmarna före start när de var ute och köpte julgranar. Dessutom vinnaroddset... Skumt minst sagt, en 'spelkupp' som misslyckades?

2. Öh. Att släppa till Bergh i lägre klasser... Synd för Martin P. (NG!) Bra jobbat av Uffe och 2:an och 3:an är NG oxå.

3. Bara bra av spiken hela veckan.

4. Grattis Lalle! Streckmässigt bara att gardera fram- och baklänges.

5. Inte så mycket att orda om med låg klass och strykningar. Min förstahäst Henriks = ?

6. Som vanligt vinner en norsk häst och inte ett sto.

7. Inget sensationellt att Bergh vinner där de andra har dåliga lägen och främsta utmanaren Love Lini inte är en sprinter. Stort plus till Linslusen!!!

Bra statistik: (max) tre vinnare från bakspår/tillägg och (max) tre favoriter.

Jag föll själv i andra avd., borde inte ha spikat, men borde ha spikat Google, alla reducerade system är bra, där man inte väljer det minsta fel på spik och plushästar

Good Yule på er,
Mr. W.
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat