Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-23, 22:46   #159
Om_sommaren

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Hahahaha... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. 16 lyckliga andelskunder kunde ha fått en trevlig julafton om jag inte hade spikat långben i sista... att utdelningen var så lite med sjuan? Hur många satt inte på de trollet inför sista?

Trodde inte ett dugg på re doc. Så jag kan inte säga så mkt. Men att spika buy the law på 1000krs bolagslir. 8 andelar. Stått o argumenterat för hästen hela dagen. Varje kund har anmärkt spikvalet i sista..

Men men. De fick en sexa iaf o massa femo
jag gick också på buy the law men han kom inte alls iväg de första stegen som jag trott han skulle göra. Visst jag var medveten om att det skulle kunna kosta för mycket därutifrån sen trodde jag inte jorma skulle få sån fart på love lini (men jorma är en jäkel på att skicka iväg dem från start). Begriper ändå inte att ove tar upp så tidigt. Han måste köra längre o försöka hitta ner. hellre dödens än att backa sist ju. Nu gav han upp loppet efter 50 meter. Sen ser han märkligt nog inte att Uffes stannar i sista sväng o kör galopp också uppe på det hela Men det är klart att det inte va toppkusk på hästen var ju inbakat i chanspiken när plitade ner systemet....
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat