Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren
jag gick också på buy the law men han kom inte alls iväg de första stegen som jag trott han skulle göra. Visst jag var medveten om att det skulle kunna kosta för mycket därutifrån sen trodde jag inte jorma skulle få sån fart på love lini (men jorma är en jäkel på att skicka iväg dem från start). Begriper ändå inte att ove tar upp så tidigt. Han måste köra längre o försöka hitta ner. hellre dödens än att backa sist ju. Nu gav han upp loppet efter 50 meter. Sen ser han märkligt nog inte att Uffes stannar i sista sväng o kör galopp också uppe på det hela  Men det är klart att det inte va toppkusk på hästen var ju inbakat i chanspiken när plitade ner systemet....
|
Instämmer till hundra. Finner iaf tröst i ert snack i forumet. Klart alltid enklare i efterhand. Men satt o svor o kommentera exakt samma punkter efter loppet. Han kunde kört mer från start åtminstone. Verka dock inte som han fick fart på kusen. Däremot så är ju allt kört när han backar sig sist. Men sen att inte styra undan när uffe rasar genom fältet o klipper BTL är oxå dåligt av långben... Sen va gör uffe? Tar upp som en åsna... ibland asså....
DÄREMOT.. är övertygad att BTL hade kunnat göra samma lopp som re doc i ledningen. Tkr mkt tala för BTL idag. Även om de kostat mkt i ledningen tror jag han hade stått pall... men men...