Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor
Instämmer till hundra. Finner iaf tröst i ert snack i forumet. Klart alltid enklare i efterhand. Men satt o svor o kommentera exakt samma punkter efter loppet. Han kunde kört mer från start åtminstone. Verka dock inte som han fick fart på kusen. Däremot så är ju allt kört när han backar sig sist. Men sen att inte styra undan när uffe rasar genom fältet o klipper BTL är oxå dåligt av långben... Sen va gör uffe? Tar upp som en åsna... ibland asså....
DÄREMOT.. är övertygad att BTL hade kunnat göra samma lopp som re doc i ledningen. Tkr mkt tala för BTL idag. Även om de kostat mkt i ledningen tror jag han hade stått pall... men men...
|
hade också riktigt feeling. vid första anblick på listan så tänkte jag spik re doc, men efter genomgång på starter i arkivet så trodde jag inte att re doc skulle hålla upp spets o att Ove kankse kunde trycka sig till spets. Nu skiftar ju startsnabbheten lite från start till start också beroende på olika faktorer vilket gör det hela svårare. När sedan domaren sitter o sover i starten är det inte konstigt att en del hästar o kuskar också gör det ibland

summa sumarum är det jäkligt svårt att spela på trav o turen man behöver skall inte underskattas