Citat:
Ursprungligen postat av Shooter
Just nu ger den 10 ggr på ATG. Jag tror inte den vinner det här loppet så jag skulle inte lira den. Peter tycks heller inte tro på hästen läste jag just. Verkar inte vara ett bra spel.
"6 Dreams Take TIme (Peter Untersteiner) gick strålande senast. Allting ser bra ut efteråt. Det är vingelläge även för honom och han är inte så snabb ut. Känns fin hemma och jag tror att han kommer gå bra. Det är några tuffa emot. Målet är så klart att vara så högt upp som möjligt men det är långsökt att tro att han ska kunna vinna nu, säger Peter."
|
Comeback efter vila senast och vann på en hög 12 tid från dödens med skor. Har den gått framåt med det loppet och har lite flyt med positionerna känns det som den kan gå minst en låg 12 tid och vilka kan det i loppet på ej optimal balans ? Food Money har vad jag kan se som bäst gått en hög 13 tid med skor på alla hovarna över medeldistans och återkommer nu dessutom efter vila så ingen tvekan om vem jag tror på mest av dom två. Dock lite större risk för vingel för DTT.