Intervjuer med Peter i samarbete med Spelvärde.se.
– 8 Fleetfoot Hanover (V75-1) känns bara bra och jag körde sista intervallen i torsdags. Allting är bara fint och jag tror hon kommer gå bra direkt. Det är synd på spåret bara, men jag har inte gett upp på förhand. Det finns inte så mycket att göra ,utan jag kommer ge järnet från start. Allting tyder på att hon kommer gå bra och hon gick bra med skor för exakt ett år sedan. Öppet med murphy och jänkarvagn som senast.
– 4 Da Vinci Boko (V75-2) känns bara fin och allting har varit som det ska efter senaste loppet. Det blir ju skor runt om och det är inte så mycket att göra åt det. Men jag tror på en god insats i alla fall. Jänkarvagn gick han med för första gången senast och det blir likadant igen. Helstängt huvudlag som senast.
– 6 Dreams Take Time (V75-3) känns fin och såg bra ut. Alla mina tre hästar gick jobb ihop och såg riktigt fina ut alla tre. Jag är nöjd och vi kommer upp med tre formhästar. Han missgynnas inte av skotvånget och det blir inga ändringar gällande vagn eller huvudlag.
Untersteiners hemsida
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|