Det är inte helt lätt att hitta en gyllene modell för system på bomben och även på andra spel. Jag är väl inget jättefan för en massa reduceringar, lätt att finta bort sig själv där. samtidigt är jag öppen för förslag

men grunden måste ju vara att kunna vara med på de lite större pengarna i ett bolag med 15 personer. Sen har man väl lärt sig under åren att man kan inte plocka ner månen varje gång, jag själv vill ju gärna att det ska skrälla i varje match, men så är ju inte fallet.
Jag är lite inne på att antingen gå lite kortare i en match där det då kanske enligt oss finns minst skrällpotential, för att sedan kunna fylla på lite mer i de andra. tex. 3x2, 5x4, 5x4 blir 2400r (6x4 i en match blir 2880r) då kan man ju reducera ner det lite grand.
Sen har väl robfri använt sig lite av utg. tecken? där kan man ju också styra lite mellan troliga tecken och roligare tecken.
utdelningskrav? antar att det e lite luddigt då man måste väl lämna in rätt sent och antal rader som försvinner beror helt på ramen man har. men minst 5-10k vill man ju ha i en omgång. kanske inte reducerar så mycket?
reduceringar eller ej så måste ju ramen sitta först och främst

vi får väl diskutera vidare och hoppas vi hittar ett sätt som passar de flesta.
anågende bomben imorgon inte så mycket omsatt ännu och har ingen koll på allettan direkt. men i den allsvenska matchen har jag noterat att under senhösten/vintern hade timrå grym form, men har tappat lite på senaste. intressant att björklöven har slagit timrå med 5-2 och 5-3 borta denna säsong och förra. med andra ord 5an på löven är gjuten?!