Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-06, 00:37   #8527
Maijadona

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Ett tips är att kolla pinnen, de hade 2.38 på Ryssland världsmästare vid tidpunkten för ditt inlägg. Indexeras ju inte på Oddsportal.

Jag såg också värde på Ryssland, mest för att jag tycker en match likt denna är lite som en coinflip, visst var det fördel Finland men kan lätt bli konstiga resultat när vissa lag skall vara spelförande. Ryssarna kryssade ju mot Danmark eller vilka det nu var när jag antar att de blev tvungna att föra matchen, samtidigt som det passade väldigt bra för dem när USA skulle föra matchen i semin. Satt med Finland till 8x inför turneringen men gick över med risk på Ryssland inför dagens match och tog sedan Finland ML vid 1-0 Ryssland efter första perioden. I hockeymästerskap skall man bara sitta på underdogs.
Fina spel! Jag va nöjd med att få 5gg på Kanada inför slutspelet. Även om de åkte ut direkt ser jag det som turneringens bästa spel. Ja verkligen coinflip idag och med tanke på det låga oddset på Finland hittade jag inget värde där. Trodde även att de faktiskt skulle ha "otur" med domaren idag. Efter alla klagomål som varit tidigare.

Just nu har jag inga pengar på pinnen. Dumt egentligen men trivs inte med den sidan. Mest psykiskt det där. Vägrar tex spela på betsson fast de har samma odds som betsafe som jag älskar

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat