Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-06, 13:53   #8532
Slurf

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1961

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Xavier Visa inlägg
Just nu att förhindra spridning av ditt nonsens. Jag menar, du motiverar ju knappt dina lir. Endast en inkompetent nybörjare skulle göra misstaget att rygga dina rekar. Nej, det handlar om att synas i ditt fall. Vad har hänt med dig under årens lopp egentligen? Spelet gått så dåligt?

Ser att du kört mejlspel dessutom. Gud nåde den stackaren som eventuellt betalar för dessa Antar att din tanke med din "self-promotion" renderar i någon form av framtida spelservice mot avgift. Jag är dock inte någon som kommer att luras av ditt innehåll. Det håller helt enkelt inte måttet

Det var allt från mig. Nu ska jag inte besvära mer, även om andra kommer att göra bort sig.
Jag tycker att du är lite väl hård nu. Jag är inte alltid intresserad av folks värderingar, det är ofta man kan bli medveten om spelobjekt som man själv inte tänkt på men som man utifrån sina egna kunskaper kan avgöra huruvida det är värde eller ej i. Jag funderade länge på Arsenal gå vidare i CL till 5.50 med två omgångar kvar, jag glömde bort att spela det. Inför sista omgången så råkade jag se att Maijadona hade spelat det till 5x, det fanns då runt 3.30-3.40 på Pinnen vilket jag tyckte var väldigt bra. Ibland kan man få tummen ur och spela ett spel man själv är inne på men kanske inte hade lagt annars, att någon annan ser värde i det är ju en liten bekräftelse i sig. Därför tycker jag att det är kul att se vad folk spelar även om de inte bjuder på motiveringar.

Du kan ju förövrigt lika gärna gå in i maddmax tråd och kräva motiveringar av honom. Han har dock en status som husgud och ingen kräver att han skall motivera spelen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+25), Xavier (+2), Pettzon2 (+10)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat