Ämne: v64 Gävle
Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-07, 17:52   #11
AndyMart
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Balzac är bara att spika. Möter ingenting och enbart galopp emot och den risken är garanterat långt mindre än 50% i ett lopp som detta. Dessutom kuskstärkt. Det gäller bara att hålla den i trav första 500 metrarna och sen sätta den som en lös bredsida mitt i ett målvaktslöst mål.

Sista loppet har skrällpotential med låg klass och sprint. De två förhandsfavoriterna ser bara ut som några i mängden i mina ögon. Röcklinger vinner runt 10% av sina lopp både som kusk och tränare, men på DD-lopp eller värre kan det knappast röra sig om mer än 5% max. 4,8 är avhängda men av resten kan nog vem fan som helst ta hem det här skräploppet en bra dag. Skiter helt i V64 idag, för dåligt påläst och ingen jackpot. Men DD ser jag redan nu värde i så där blir det att läsa vidare och satsa på några förväntade gladodds!
Sedan utlandsbolagen lagt ner rörelsen och slutat spela till vårt trav har de mycket sena (ibland mitt i loppet) odds-swingen i princip försvunnit. Nu kan man med andra ord spela vinnare och DD seriöst igen på ATG de gånger man finner spelvärda odds, då man numera slipper halveringarna som tidigare fanns när Paribet dunkat in på den som tagit ledningen i loppet.

Oerhört skönt är det att se ens odds gå från 16,19 till 16,05 på DD strax innan start istället för som det kunde vara när rejkbackbolagen var med, odds-swing från 16,19 till 9,90.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ante30 (+50)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat