Ämne: V75 Åby 9/1
Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-09, 22:25   #275
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Fan vilken bitter omgång och det är ett under att jag inte får med mig en krona.
1: Äckel-Örjan hinner som vanligt inte fram (huvud) när jag spikat honom. Och så vinner CS som jag länge hade med varje gång.
2: Äckel-Örjan håller undan (huvud) mot 3 som var en av två A-hästar.
3: Hatten av till MackPeter som gav oss insikt. Jag lämnade den som ensam A.
4: Mitt drag Quantum Outlook blir dragen sist av trött häst och gör den sedan grymt. Den vinner lätt med normalt lopp. Tack Wee fanns med som B.
5: Här var jag helt ute och cyklade som helt tog bort Shogun på att jag inte trodde den skulle räcka från förmodad dödens. Skrev dock tidigt i veckan att den måste med.
6: Spik på DTT som självklart kom tvåa och känslan var att det var högst tveksamt om Candor Hall höll sig till rätt gångart på upploppet. Unnar dock Björn segern efter snygg styrning.
7: Bantade bort 5,6 som C-hästar det sista jag gjorde. Hade varit hyfsat bittert med om jag åkt på det.

Utöver detta hade jag vinnare på Quantum Outlook, Bergshults Leffe och Mellby Ciceron..

Slutsats 1: Det är få saker som jag hyser sådan hatkärlek till som detta. Hur är det möjligt att ha så många bra idéer och få så dåligt betalt??

Slutsats 2: Det är som knark detta, vore ju lättare att lägga av om det inte kändes som man var nära var och varannan gång.

Slutsats 3: Förutom att det är hopplöst att komma rätt på Örjan så är det ju sedan länge rätt lätt att inse att Bergh är helt talanglös på V75.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+5), SO (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat