Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy
Är förvånad att folk fortsätter spela Part Nan Angelen så hårt, idag 8%. De senaste 6 starterna i lopp har den 6 galopper.
|
Jag tillhör de 8%, som vill anta vadet.
Hästen utstrålar kapacitet och kunnande. Jag har inte spelat hästen sedan regi Djuse, där den också var osäker. Nu är procenten under 10 och dags att börja hänga på för en tid framöver.
(Det finns olika anledningar till att börja eller fortsätta lira en häst. Jag vill hoppa på tåget nu. Vid annat tillfälle kanske jag ej vill hoppa av detsamma och missa återbetalningen.)
Om
8 Handsome Knight körs med sulkyn med gröna sidor/hjul blir det spik. Hästen var väl sämre senast med inget grönt på? Annan sulkymodell?
Varit grymt fin länge fram till senast. Opassande bana kanske?
Lite rädd för
2 Argwintina, men bara till enstaka procent. Sköt till bra till slut mot 1,6 och 7.
6 Pif verkar helt ur slag. Det har den varit förr, men överraskar och är åter vass på Jägersro emellanåt. Favoritbana?
Inga tipstankar stämde igår, endast en räddningsplanka på Doublet räddade upp spelkvällen en del. Det viktigaste en travkväll är ofta att sätta just den!
5 Vakse Viggo bra tvillingutgång? (Lopp 10)
Ganska osäker och svårkörd till slut emellanåt. Dock uppvisat viss kapacitet och gänget verkar lämpligt överlag.
Åkt dit mot bra hästar över upploppet ett par gånger. (Falco Di Quattro, Demolition Man F)
Det saknas väl sådana här?
Rånlunds 6 S.O.D. verkar ha vissa svårigheter in mot mål och blir nog väl hårt spelad? Ingenting som övertygat på mig alls.
Det gick bra ganska nyligen med voltstart på Jägersro för Vakse, förvisso ifrån enklare spår 3. Då visade kusken ingen brådska att jaga ledning, ett gott tecken.
Jag tror att
6 Son Of Demon bromsar till mot slutet, som tidigare, och att två hästar mycket väl kan ta sig före. Vakse borde bli en av dessa.
2 Up To The Minute har krånglig stil men visade skalle senast. Klättrade i ryggar gången innan.
4 Bernado har lite fart för lågklassiga lopp. Ej helt oäven och blir väl nästan ospelad?
7 Be Sweet avslutade riktigt bra med Takter för 4 starter sedan.
Tvilling: 5 mot 2,4 och 7.