Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-23, 12:46   #69
doob

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Tror mycket på 9 El Cantante i andra avdelningen idag. Inget surr alls om den bland betaltjänster eller "proffs" ändå ligger den där som betrodd på 13%... Är väl alla småspelare som streckar den på raden?

Plumpen sist tar jag inte hårt på! Fick ett struligt lopp men gick fint ändå. Nu smygläge och jag tar det inte för omöjligt att lågprocentarna med surr om (1 och 2, ska Göran Jansson spetsa och leda runt om på V75? Glöm det....) hamnar på vingel och Wirano Chip spetsar för att släppa till Green Bax! Örjan osäker på hur hästen klarar distansen men på kapacitet och möjlig lucka tror jag han släpper till El Cantante då Örjan vet att det är en bra rygg! Bara Micke J är på hugget och kör framåt direkt!

Mitt loppscenario är alltså 6 Wirano Chip till spets, släpp till 7 Green Bax och efter 500 meter släpper Örjan till en offensiv Micke J bakom 9 El Cantante!

Är Micke J på hugget så tror jag det är spets och slut! 13% är ett skönt grepp på packet i omgången och ger en både annorlunda och spännande vinkel som ger försprång i andra lopp!

Senast redigerad av doob den 2016-01-23 klockan 12:50.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat