Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-23, 23:05   #219
Manprinsen

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2368
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Månprinsen!!! Mooony!! Fan va lack man är. Hahaha... en av få gånger man sover bort v7an. Vaknar frustrerad som fan när man ser att i princip allt man har planerat sitter som ett smäck... Skrev ju att jag var inne på att ta bort october o spika bergshult.. Hade ett sparat system på mitt atgkonto. Spikade björn i första samt femte och spik på helga palema.. sedan lås i sista på Bergshult och OBK... ännu ett lås i guld på tre hästar.. samt fyra hästar i andra där snackhästen matchmaker var given... resten är historia....

Tråkigt som fan nu.. Men ska inte ljuga kanske hade ändrat de systemet vilket man nästan alltid gör, fegat ur. Hört sista minuten snack osv... Men surt när man ser att alla idéer sitter och det är så bra betalt...
Du missade ingenting, var en riktig skitomgång pga banan. Bland dom tråkigaste omgångarna på länge trots att Axevalla är en av mina favoritbanor spelmässigt. Hade hellre sovit istället.

Gjorde en tabbe och missade att skicka in systemet pga ouppmärksamhet. Sparade mig 360 spänn, dagens största vinst.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat