Citat:
Ursprungligen postat av Xavier
Ditt sheet känns inte längre trovärdigt trots svagt resultat. Vet inte var du har publicerat alla de spel som finns med där? Det är inte här på Sharps i alla fall! Känns mer som du manipulerar allt och alla som en lögnaktig marknadsförare, försäljare och politiker.
Att du och dina "kollegor" inte skäms?
Det jag vet är att allt du visat i spelform här är blekt, och att din förmåga att förneka och vinkla är både patetisk och skamfilad. Jag menar, det finns dessvärre de medlemmar som faktiskt går på det du producerar från ditt hem och jobb. Jag har tyvärr väldigt svårt för att hylla hyckleri
Svara mig, hur mycket drar ni in i kosing på er affiliate verksamhet? (det är ju den som driver er..)
|
Du ville ha ett sheet. Du fick ett. Alla spel finns på andra ställen. Vad jag minns så var det väl statsen du ville ha? Kan föresten påpeka att jag skickade ett livespel till Lunkan som satt till 19gg som jag ändå sa att det är bäst att inte föra in i shette för att slippa "bråk" om du tycker att sheet är oseriöst så har jag ju givit dig möjligheten att ta hand om det men det vill du ju inte. Sen förstår jag inte vad det är för fel på spelen i sig även om jag är den första att erkänna att jag hade önskat ett bättre resultat.
Du har ännu inte svarat på vad du menar med att jag börjar bli desperat?