Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-29, 21:30   #67
Helge

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Det håller jag med om, absolut. Både Timo och Björken är i min värld, mycket duktiga. De andra i gänget känner jag inte till, var själv en stor fan till den bortgångne Dajmen, och Affe som i mina ögon alltid har varit kungen.
Håller absolut Tim0 högst av de som jobbar där.

Men för det mesta är det JAG, som är BÄST, alltid strax före inlämning har jag det hela klart för mig, ja, när jag tänker på det så är jag, bäst just då. Sen börjar loppen, och då, blir det oftast fel... tyvärr.

Nåja, man hade väl inte spelat i snart 40 år om det bara gått dåligt. Toppvinsterna har legat runt 300k, har tagit flera sådana och många strax under det, under dessa år. Men den stora väntar jag fortfarande på.

Men vänta bara, på lördag tar jag den......
Så tror jag alla tänker, eller hoppas jag iaf.

Jag spikar Windy Ways och Tekno. Funderar även på att chansspika Traveling Man. Tror den håller spets och därifrån vet alla vad den kan. JA, jag vet skor på ett stort minus men trots allt är de nöjda med balansen de körde senast. Däremot var det en sulky som inte passade och hästen slog sig i starten pga det. Nu tillbaka till tidigare vagnen om de får låna en av Per. SÅ sölig ut som den var sist, är den inte riktigt även om den tappat startsnabbhet med ålder och än mer med skor. Jag tror det kan gå vägen med sos nu om de får rätt vagn så han slipper slå sig. Borde gått framåt med senaste loppet och möter inte några överdjur.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat