Tycker det finns potential i omgången i dag.
Avd 1. Windy Ways överlägset bästa hästen men här är risken stor att Per klantar till det,alternativt ger hästen ett snällt lopp på innerspår.Nummer 4 Raz Mack duger gott om han fungerar, likaså Long Night som inte jag tänker spricka på.
Avd 2. Om Öystein vill så vinner han med Tekno Odin, men man kan ju aldrig vara säker på hur dom tänker , så mycket pengar som möjligt in till stallet i första hand , vem som vinner är nog av mindre betydelse utav hans 4 , jag chansar och spikar Tekno Odin.
Avd 3. Förmodligen sitter Traveling Man i ledning och On Hold i dödens , dåligt tempo men Robert kan nog vinna med Ed You i alla fall, jag tar alla tre,med utgång på T M.
Avd 4. Fruktansvärt öppet lopp , jag spelar utgång med Withma , bästa kusken tycker jag, där bakom så många man har råd med.
Avd 5. Svårt lopp även detta , Jag nöjer mig med 5 och 6.
Avd 6. Var länge inne på att spika Digital Archive ,då jag tror han trycker sig till tät efter ett tag ,men vill ha med Victor A.U också, förmodligen bästa hästen.
Avd 7. Kanske blir lite körning första hundra metrarna, men dom lugnar sig snart med Linslusen i spets, hade Båth visat bättre stallform hade jag spikat, nu vill jag ha med
1 och 6 också. Känns bra nu före inlämning , efteråt sitter man väl där med 4 rätt och tänker om jag ändå hade gjort så i stället.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: hugotheboss (+2)
|