Citat:
Ursprungligen postat av hammering
Detta lopp går visseligen utanför v-75 men ändå av intresse? Va på myren träffa Linda s hennes Alfa star s ska ut i v-4,,,,,3 står 20 tillägg van vid det jag varnade för att hästen skulle göra ett bra lopp sist på Bergsåker v-75 23/12 toppspurtade då till sej ett 3dje pris med mersmak var sedan ut på Gävle 7/1 blev 4 i ett skralt gäng, träffa Tomas P som körde den dagen han sa att dom fick häst i "knät" blev lätt påkörda sen pressades inte hästen efter den tacklingen tränar starkt håller formen kommer att göra ett bra lopp i möran. till 3%
Ja just det är ju kallblod jag brukar skriva om hmhmhm Tekno odin 40 efter på kort distans ska nån vinna över Tekno är det nån som står start? Känns det som? men laddar Öystein framåt direkt och utan problem når dom därframme efter runt 8-1100 körda då får vi se på utklassning men jag ska gardera på nån bong för det får inte strula mycket då blir det tuffa tillägg att ta in för Tekno,, Har ju bollat runt frågan lite bland travfolk jag är tjenis med och strulfri resa vinst vid strul kan han torska risken är dock stor att han är först över linjen kör bort en förstaplats så det är säkert påställt te denna start och man ska INTE titta sej blind på tider när det gäller kallblod det ska man ha med sej när man studerar en kallblodsstartlista hoppas nån blev klokare ha gott god tur
|
Hammering! Utnämner dig till dagens KUNG på Sharps! Ditt drag på Alfa Star S var en riktig jackpott. Slarvade på v4;an tyvärr och sprack i montéloppet men resten satt klockrent. VP, LD och en tvilling med Alfa mot alla. En hyfsad bunt sedlar hämtades ut. Thankyou!!! Viskade i örat på kompisen Pelle Sundberg (som sköter Uhrbergs hemsida och tippar v75 i diverse tidningar och uppvuxen på samma gata som mig i Ö-Vik) och Pelle litade på mig och dunkade in 100V 50P och lär ha skrikit som en galning på läktaren under upploppet!!! Hoppas du spelade en slant själv, hästen stod länge i 12-13 ggr men sista minuterna så steg oddset sakteliga. Vilken styrning av Oskar J, men Janne Norberg (2;a) ska ha stort tack som från 1ooo kvar drog fram Oskar!!
Du brukar ha bra ideér och läser ALLTID vad du skriver. Hoppas kunna bjuda igen lite nån gång/SO