Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-31, 15:59   #13
1William

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Ska vi leta spelvärde så är det odds kontra vinstchans! Inget annat!

Jag finner alla ingredienser i TIMOKO! PdA är inget skitlopp och för att vinna krävs ta mig fan allt - INKLUSIVE rutin!

Timoko såg fullständigt LYSANDE ut sist och vilket lopp det blev! Hästen är matchad (onödigt säga då vilken häst är inte toppad idag?) för det här och har rutin och hårdhet från yppersta världseliten sedan flera säsonger tillbaka. Det saknar Bold Eagle! Björn Goop är världens bästa kusk och är ordinarie på hästen och B.G har också fått värdefull rutin gällande både PdA och Vincennes!

Summa av det hela är att mina 8,50 ggr hos Unibet samt 2 ggr på plats på TIMOKO är ÖVERLÄGSET bästa värdet! Bold Eagle för stor favorit och jag tror B.G får dricka champagne och fira rejält ikväll!

Annars är det väl mest intressant att finna tredjeplatsen!? Det brukar skrälla rejält för en ibland två hästar på plats!

Jag tror Tiego Détang kan knipa en plats! Fin och speedig häst som körde preparé sist och satt fast med RUBBET i det lopp Timoko imponerade i! Lionel kommer också vara långt fram och båda två solklara triohästar!
BOLD EAGLE var väl lysande sist , och vinner han PdA i dag så är väl SPELVÄRDET bäst på honom .
TROR TIMOKO har gjort sitt ,over the hill
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat