Ämne: Bandy VM 2016
Visa ett inlägg
Gammal 2016-02-04, 18:56   #17
patrik_g

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Tre raka i Bandy VM och imorgon är det kvartsfinaler

Två matcher jag fastnat för.

Ryssland-USA: Under 21.5 mål (1.85) SVS

Ryssland förlorade med 6-3 mot Sverige igår efter haft 0-5 i baken i HT. Lite som jag skrev i reken mot Sverige så är ryssarna som bäst när det gäller vill säga i en final. USA kommer man ju att slå stort. Vann med 17-2 i förra årets VM. USA Idag pressade USA Vitryssland då man bara förlorade med 7-6. USA blir bättre och bättre. Ryssland snittade 7 mål per match i sin grupp. USA kommer inte göra många mål i denna match. Högst 1 max 2. Men jag tror inte ryssarna kommer slita till sista svett droppen precis i match man vet man kommer vinna. Har mycket svårt att se att det blir över 21 mål här. 14-15 på Ryssland max två på USA är känslan. Typ 15-2. Tycker man är mycket generös med denna höga under lina. Så givet spel här för mig.

6-Units

Sverige-Lettland: Under 26.5 mål (1.83) Bet365

Sverige har imponerat stort hittills. Snittat nästan nio mål per match i sin grupp. Tre klara vinster med. Lettland har varit grupp 2:s slagpåse precis som i förra VM. USA vann med 11-1 Vitryssland med 18-2 och Norge med 18-2. 14-2 vann Sverige med i förra VM mot Lettland i kvarten. Lettland har gjort 1 eller 2 mål i sina matcher och kommer max göra ett på Sverige tror jag. Lettland känns nästan svagare i detta VM. Men att att Sverige ska panga in över 24-25 mål mot Lettland tror jag bara inte på. Man spelade ju mot Ryssland igår tuffaste motståndet än. Och kan trappa ner i denna match efter man kommit upp i runt 10 mål. Viktigare match väntar dagen efter i semifinalen. Tycker även här under linan är fin och detta underspel tror jag än mer på.

8-Units

Dubbel med underspel i båda dessa (3.36) Bet365

3-Units

Ja jag måste redovisa bandy spelen då. Ja jag måste erkänna jag var fel ute på underspelet i Sverige-Lettland. Under 26.5 var faktiskt inte ens nära. Sverige vinner med sjuka 28-3: 31 mål alltså. Man verka ha kört på matchen ut tyvärr.

Dubbeln sprack då med.

Ryssland-USA (12-2) där satt iaf underspelet klockrent Under 21.5 satt med marginal. Blev minus med 6 Units nu då tyvärr. 4 av 5 i bandy VM ändå och jag kommer ta nya tag i semifinalerna om jag hittar något bra. Men sorry för underspelet i Sverige-Lettland. Trodde inte man kunde vara så svaga alltså som Lettland var idag. Semifinaler till helgen nu.