Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff
Vad fan, har du ens sett loppet du snackar om!? Förväntade du dig att han skulle att spurta ner dem från kön när det hade gått 17/1500m i guld? Johan testade ju inte ens, hade hur mycket krafter kvar som helst i mål. Onödigt att skriva såna överdrifter om du inte ens vet vad du snackar om.
|
Blandade ihop loppen, sorry! När hästen stapplade in som trea på open stretch näst sist menade jag! DÄR ser du verkligen skillnaden! Dreams Take Time bra spurt med bra bett trots att adrenalinet sprutar från köposition. Tar på Candor Hall hela vägen in och dessa två har gott om luft ner till packet!
Då liksom sist såg den ut som en retad tiger bakom hästar men vid fritt agerar den som den snabbloppare på orten den är!
Den har som bäst vunnit på 13,6 över 2140. Ska den sänka en sekund helt plötsligt? Nej jag förstår inte....
Om du är delägare i hästen eller på annat vis har engagemang i den (tolkar nästan det på din reaktion) får du ursäkta men jag tycker den är kraftigt överskattad tack vare unghästframgångarna...