Citat:
Ursprungligen postat av doob
V4 på Jägers och jag skall tillägga att jag INTE hade spikat nr.1! Jag lever!
Men herregud hur är det ställt med spelsäkerheten särskilt när montén är inblandad...
Förra veckan skrattar ryttarinnan åt sin storfavorits uppträdande innan start - "omöjlig styra". Ändå startar man som 80%are...
Idag på V4 är nr.1 favorit, andrahandaren stryks och 1:an ännu större favorit då den var först i turordning...
Tappar 40 meter direkt vid start och kommer aldrig ikapp. Måste ha varit kraftigt sjuk från start eller något annat fel!?
VARFÖR STARTAR MAN? SPELARNA LURAS KAPITALT!!! SKANDAL!!!
|
Det händer väl var och varannan dag att man inte är nöjd inför loppet och sedan bara vinner. Ska man stryka så fort något känns konstigt menar du? Då ökar nog strykningarna med runt 100% skulle jag tro.
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Jag tog med Salsan för att Matteus lät så uppåt. Sällan deras skrik vinner men denna gång var det befogat. 
|
Samma här, men inte för att live-folket skrek ut den utan på vad de citerade från tränaren. Sällan man hör ett sådant klartecken på en lågt betrodd, och även om Dahlén inte direkt är känd som någon pessimist hördes det att det var något speciellt. Superkraftfoder?