Visa ett inlägg
Gammal 2016-02-07, 21:07   #1
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7304
Standard

V75-finaler Solvalla

Extremt tidiga tankar då när man ändå kikar:-)
1: 3,5,9 hetast med 7 som självklar gardering. 9 blir väl favorit? 10 lär det skrikas om som skräll men undrar när Svedberg ska sätta upp en riktig kusk.
2: Lärlinglopp och lurigt. Kanske blir 5 favorit. 7 också bra. Min tidiga känsla är Jetset med ny kusk som kanske kör lite tidigare.. 15 brukar jag strecka annars men frågan är om det blir för långt fram nu. Plus med offensiv kusk.
3: Svårt getingbo. On Hold är första tanken då han kan slippa grovjobbet. Den av 5 och 7 som tar spets först där bakom. Och så denne Nahar som är omöjlig att räkna på. Men intressant att Bergh väljer den. 10 är skrällen. Hinner Candor Hall med?
4: Kul lopp. Men är inte OTP överlägsen trots dubbla tillägg? Annars blir det dyrt.
5: 1 hade varit ett spikförslag från vilket annat spår som helst. Men nu känns spår 1-5 rimligt.
6:2 blir kanske favorit men känns som gardering. 10 är mitt förstastreck, Björn upp och var förvånande bra senast. 11 också bra men upp till bevis nu. 1 är bra hela tiden men luktar kanske plats igen. Och man vågar väl inte ta bort 6 med den ständige Kihlström. Jag har jagat 3 men den räcker ju inte här. 6,10 är mitt tidiga lås.
7: Riktigt fint lopp som kommer att kosta. 1 blir väl favorit men lär inte hålla ut 2,6,7. Coco de Vie med Björn känns extremt plusbetonat. Samma sak med Windy Ways med Kihlström. West Wing går ju inte att ta bort när den vinner hela tiden. Och 5 har jag jagat och Jepson är ju stekhet. 11 ständigt underskattad men ska inte räcka här. Tidig rank: 10,3,4,1,5,2,11
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat