Tycker att 5 Natalie De Vie kan vara en tänkbar chansspik/utgång som andrahandare spelad till 21%, visst finns det faktorer som talar emot men så länge hästen bara vinner och vinner ska hon även vara favorit här. Bakifrån måste man nämna toppspurtaren 14 Joy Ribb och 15 Playing Tua som visade lite uppryckning senast och absolut har kapacitet att utmana härmed rätt resa , två procent just nu!
Tillhör också skaran som tror på Piraten läget till trots. Tror inte Johnny sitter kvar i kön särskilt länge och kanske hinner fram till ledaren efter ett varv och oavestt vem som sitter där tror jag inte de svarar!
Bästa skrällchansen är för mig 11 Chip Dealer som avgjorde på snyggt vis senast före en comebackande Västerbo Loveboat.
Avslutningen ohyggligt svår för jag kommer inte behandla Redens Windy Ways som om det vore Delicious vilket den nuvarande streckprocenten nästan antyder, många streck och tar nog med även 8 Order By Keeper trots dubbla på både läge och kusk så speglar inte 1% den faktiska vinstchansen.
Lutar mot spik/utgång på någon av följande mindre sensationella ekiage:
5 Panoramic
5 Natalie De Vie
5 Ed You
15 On Track Piraten
4 Valeur
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|