Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-29, 16:57   #58
kingscania
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
Detta handlar inte om VM. Detta inlägg handlar om en liten håla på 1000 personer. Nu efter 2 år har jag insett hur jävla svårt det är flytta till en spökby. Har en granne som har en hund hon rastar med moppe,( är det någon som sett en hund skita medans den springer) Sen har många sett fanskapet piska sin hund med kopplet. Men droppen på detta var när jag med egna ögon såg henne sparka hunden i magen. Då fick jag ett sånt jävla spel. Hade jag inte haft en egen hade jag tagit hunden. Så jag fick ringa snuten. Så jag gick ju runt till alla som sett hennes misshandel av hund. INTE EN ENDA KÄFT VÅGA TRÄDA FRAM, du behöver ju inte ens uppge ditt namn för snuten. Så jag ställde en enkel fråga. Om du skulle gå in till din granne och se att denna satt och titta på barnporr, vad skulle du göra då? Skulle du bara gå hem och stänga dörren ,sätta på tv, låtsats att du inget sett, Fanskapet titta på mig som om jag kom från en annan planet, Komma utifrån och lägga sig i, vi har haft det såhär i 300 år, Så kom inte här och försök ändra på något.
Så du som klankade på mig att jag hade fördomar,tyvär måste jag säga att det har ju inte blivit mindre
Vet inte om du menar mig, men vad säger att detta är någon som är specificikt för en småstad?
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat