Visa ett inlägg
Gammal 2016-02-13, 14:28   #105
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
On Hold kommer bli mindre och mindre intressant som spik ju längre dagen går. Tveksamt om han är värd att vara så stor favorit som han är nu. Sticker nog iväg ännu mer under dagen. Nahar mer och mer intressant som spelad till knappt 20% mot i nuläget en 32%-ig On Hold..

Förvånar mig inte om Scampi och Michelangelo Ås är något sånär jämnspelade vid 16:20. Isåfall blir det lätt att ta ställning då Bergh kan dirigera loppet som han vill.
Jag tar 4,5 här då någon av dem ska ta ledningen och de tillhör de allra bästa hästarna i fältet. Tar Sjödén på orden (statistiken egentligen, det är ett rejält underlag det där och det är svårt att ta något i spåren i ett jämnt och bra fält. I storavinsters statistik noterar jag 1/15 på senaste 2140-loppen för Candor Hall. Väl kort distans alltså, precis som första känslan var. Goop tror själv inte på den heller, riktigt kall att strecka.

Fortfarande 10% mellan Scampi och "Micke" nu. Jag tror du och många andra har övertro på hur lätt det är att planera ett lopp och genomföra den planen på ett bra sätt bara för att man har tre ekipage. Det är en skitfavorit helt enkelt. Senast favoriten och Scampi möttes fick Scampi dödens. Nu är ju lägena omvända och värre. Scampi har visat flera gånger nu att första V75-vinsten inte var någon engångsgrej utan att det är en "riktig" häst. Nu eventuellt jänkarvagn också. Om det inte vore så jäkla lågstreckat bakom skulle jag spika Scampi rakt av. Men nu velar jag om det bara blir utgång eller riktig spik.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat