På Romme har jag nog aldrig vunnit en krona. Ser hopplöst ut idag med. På det stora hela kan jag urskilja väldigt lite och avdelning 2 syns vara en sörja av klasslöshet. Gör ett litet test genom att greppa efter halmstrån ur minnesbanken.
V64:1
Dagens roligaste lopp för min del.
7 New Charger har jag gillat hela tiden. Fin travare, som borde kunna vinna fler lopp i karriären. Jag ser fram emot regibytet och vad det kan tänkas ge. Jag spikar och hoppas på att hästen levererar direkt.
V64:2
Ja, vad ska man tro? Väljer att gå på Busen.
3 Out Of The Way tog vinsten på småtrevligt vis ifrån spets. I övrigt har hästen mest sett muskeltrött och orkeslös ut. Alternativet syns vara helgardering. Kategori nödspik deluxe! Repris på s&s önskas av hästen.
V64:3
Jag konstaterar att 7 och 10 nyligen mött Canterbury och fördelaktigt gått i rygg på denna. 7 Väster Groibois kunde inte ta sig förbi, vilket
10 Varenne Avenue mäktade med.
Senast spurtade
4 Magic Miel till fin vinst. Sören lät uppåt i segerintervjun överlag, så den måste med. Häst med vinnarskalle och form. 2 streck!
V64:4
Ett kallblodslopp på flera volter.
A. Malmroth kan ju analysera trav och på ATG spikar han
1 Mitt Hjärtas Lilja. Den ska med.
Blott 5-årige
7 Patsi har fart och kanske är ännu bättre och starkare häst idag efter uppehåll?
10 Trippa Undan har jag alltid gillat. Hästen visar bra fart, men också viss tveksamhet till att avgöra emellanåt.
Persson låter uppåt på
8 Filofax N.O. och
13 Cali Maks.
Stannar på 5 streck och håller tummarna.
V64:5
8 Nirvana Broline är en tanks. Den måste vinna lopp i år igen, väl? Varför inte idag?
2 Bear Dream är av kategorin alltid vinstduglig. Efter lopp i ryggar är avslutningen ständigt vass. Den vågar jag inte ta bort. Pengamässigt står hästen bäst inne. Ringrost emot?
4 Navaj Brodda måste få vinna nån gång. Då ska jag ha streckat ifall jag lirar.
3 streck stannar jag på, men känner mig inte nöjd egentligen.
V64:6
Jag avsluter med 3 hästar.
1 Wojtyla Gene har jag haft tipsframgångar med. Given för mig.
8 Blue Star Champion känns väldigt tidig. Är väl van tuffare motstånd överlag?
11 Stein Daylight är en häst van möta bättre hästar. Tillägg och åter efter uppehåll idag känns som frågetecken. Hårdheten kan fälla avgörande.
V64-systemet:
7 (N. C.)
3 (Out Of The Way)
4,10
1,7,8,10,13
2,4,8
1,8,11