Ämne: Boost
Visa ett inlägg
Gammal 2016-02-15, 14:50   #55
KonsultTT

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 2661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Jag tycker Boost är GENIALISKT, perfekt sätt att ta upp kampen om lottospelarna. Jag har själv lirat lotto när drömvinsten har varit hög (eller eurojackpot för den delen), mest för skojs skull!
Nu när man kan locka med 100 miljoner till en ensam vinnare kommer många nappa, jag tycker det är lite synd att dom inte kunde locka med typ 200 och överträffa drömvinsten!

Återigen, genialiskt ATG! detta är mycket bra tänkt, och lyssna inte på alla motvallskärringar som verkar finnas inom sporten/spelarkåren!
mm....Har du 7 rätt på lotto vinner du drömvinsten om du även spelat på Joker och lyckas få 2 rätt där - en chans på 50, och Joker kostar 10:- oberoende av storleken av ditt lottosystem. På Joker jan du förresten också vinna mycket om du har fler rätt.

V75: Får du 7 rätt kan du 10-dubbla din vinst (och 100 dubbla din vinst på 6 och 5 rätt) om du kryssat i och betalat för Boost - men här är chansen endast 1 på 1000 + att det kostar 10 % av systemkostnaden (lägst 30:-) och för att komma upp dörmvinstbeloppen på 100 mille måste ha vunnit runt 5 mille på 7 rätt.
Tycker du fortfarande Boost är ett bra spel ? Jämfört med lotto och drömvinsten är Boost en katastrof!

/ TT
KonsultTT är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat